21.000 biler fra Porsche står klar hos tusinder af forhandlere i Tyskland og Europa. Her er udvalgt modeller og kategorier, som er egnet til leasing. Se automatiske tilbud for leasing for alle bilerne.
Udnævnt til verdens bedste sportsvogn flere gange end nogen anden, er Porsche 911 i helt sin egen liga. Det er den primært grundet dens hverdagsduelighed, dens underskønne og charmerende linjer, performance og kvalitet. Når vi går længere ned i materien, er det helt klart den oprindelige Ferdinand Porsche inspiration fra VW Käfer, som man kan genkende i bilen helt frem til i dag, den hyggelige kabine, der svøber sig rundt om én og den perfekte, minimalistiske ergonomi. Porsche 911 er for hver model blot blevet bedre.
Den første SUV, der for alvor satte S i Sport blandt SUV’er. Faktisk var Porsche Cayenne også forgænger for de mange modeller fra de øvrige producenter i premium. segmenterne. Porsche formåede at bygge en full-size SUV, der kunne 4-hjulsdrifte rundt på en bane til trods for større frigang og karosserihøjde. Tillige var den duelig i terræn og det er denne dualitet, som alle efterspørger i deres luksus SUV i dag. Endnu engang lykkedes Porsche at omsætte sit produkt-DNA med succes i et nyt karrosseri og i et nyt segment.
Benchmark var køreegenskaber fra en Porsche 911 og plads og luksus på niveau med en Mercedes-Benz S-Klasse, hvilket lyder svært, men Porsche gjorde det muligt. I disse tider hvor 4-dørs Coupe designs er meget populære, er Porsche Panamera sin egen helt skarpe formular for mødet mellem luksus-limousine og sportsvogn. Til trods for sine dimensioner og vægt er Porsche Panamera skarp som en skalpel med hensyn til køreegenskaber og formår tillige at imponere med sin komfort – et missil til både bane og motorvej.
Porsche Boxster er inspireret af en anden del af Porsches historie, der vedrører biler med centermotor, der går tilbage til blandt andet 914 modellen. I Boxster er der skruet endnu mere op for rendyrket åben køreglæde og roadster-følelse. I Boxter ligger fokus mere på lethed og optimal vægtfordeling, dette er med til at give en agil og fokuseret køreoplevelse for to. Ligesom de øvrige Porsche modeller, er bilen blot blevet bedre og smukkere med tiden og Porsche Boxster er skabt som en sportsvogn, der fokuserer på den rendyrkede køreoplevelse og er den mindste bil i programmet.
Porsches nytilkomne mellemklasse livsstils-SUV, har med sine elegante og progressive linjer virkelig skabt sin egen plads i segmentet. Til trods for dens noget mindre bagage- og passagerplads, har den alligevel vundet mange nye kunder til mærket. Porsche Macan er hurtigt blevet et anerkendt udtryk for Porsche entusiastens bil nr. to. Den er også blevet vel modtaget af det kvindelige køn, som et nyt spændende bud på en all-round familiebil, der ikke er for stor til at svinge rundt med i byen og et frisk pust i sortimentet.
Porsche Cayman er helt sin egen og mere end blot en Boxster med tag på. Cayman har udover optimal vægtfordeling også et mere vridningsstabilt karrosseri, hvilket blandt andet også er derfor, at Porsche har introduceret GT4 modellen, for at demonstrere, hvad Porsches motorsport afdeling formår i forhold til optimering, vægtbesparelse og tilpasning af undervogn. Porsche Cayman er en rigtig lille pocket-rocket og den sætter et stort smil på læben af én hver gang, man ligger den ind i et sving på en kurvet bjergvej.
En super spændende produktgruppe, der ser ud til kun at vokse og blive mere og mere diversificeret med nye drivlinekonstellationer og nye karrosserivarianter. Porsche er virkelig lykkedes med at sætte sig tungt på SUV segmenterne. Senest så vi Porsche Cayenne Coupe, der er Porsches bud på en værdig konkurrent i SSUV segmentet, det såkaldte Super Sport Utility Vehicle segment. Her tager livsstil og præstationer forrang for praktikalitet. Porsche ser ud til at lykkes med at skabe biler, der omfavner alle aspekter af køreglæde uanset klasse eller segment.
Blandt de åbne Porscher er der mange måder at køre åbent på og mange grader af åben. Man støder blandt andet på produkter som Spyder og Targa, og de har alle deres helt egne historier og berettigelse. Vi vil næsten vove at påstå, at der er en åben Porsche for hver en smag, enten 2+2 eller blot 2-sæders, hvis man vil have vind i håret og stadig have lyden af en Boxer-motor trukket ind i kabinen, er der i hvert fald mange spændende indgangsvinkler til det. En ting er helt sikkert Porsche lyd og open-top driving går godt i spænd.
Vinterrabat på 1.001 kr. til d. 28/2 2021